10:19 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خودروی وارداتی

تعیین هیات بازرسی ویژه برای رسیدگی به تخلفات ثبت سفارش و فروش خودرو
پایگاه خبری راد: با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت هیأت ویژه بازرسی برای رسیدگی به تخلفات ثبت سفارش خودرو وارداتی و همچنین نحوه فروش خودروهای داخلی تعیین شد.
خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی تا ۱۰ سال آینده ارائه می‌شود
پایگاه خبری راد: رییس انجمن واردکنندگان خودرو تاکید کرد که با وجود ممنوع شدن واردات خودرو، شرکت‌های نمایندگی واردکننده این محصول تا ۱۰ سال آینده به خودروهای فروخته شده خدمات پس از فروش ارائه خواهند کرد.
روایت پارسایی از نقش خودروسازان در گرانی خودرو
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رییسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به نقش خودروسازان در گرانی خودرو، گفت: اگر تدبیری برای ساماندهی بازار خودرو نشود، مردم خودشان تعیین تکلیف می‌کنند و اگر ببینند راهی نیست، بهترین راه درمان گران فروشی، نخریدن است و آن موقع است که به اقتصاد کشور ضربه وارد می‌شود.
الان زمان خرید خودرو نیست
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: قیمت‌های فعلی در بازار خودرو حبابی است و باید کاهش یابد.
الان زمان خرید خودرو نیست
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: قیمت‌های فعلی در بازار خودرو حبابی است و باید کاهش یابد.
پاسکاری به جای پاسخگویی/ دعوا سر تعداد بالا گرفت!
پایگاه خبری راد: ثبت سفارش هزاران خودرو در دوره بسته بودن ثبت سفارش‌ صورت گرفته و این خودروها در گمرک ترخیص شده‌اند. حال با گذشت چند ماه از این موضوع، هریک از نهادهای مرتبط آماری برای این خودروها اعلام کرده‌اند و در نهایت مسئولیت واردات این خودروها میان دستگاه‌های مختلف پاسکاری می‌شود.
ثبت سفارش نامتعارف ۶۴۸۱ خودرو به کشور چگونه اتفاق افتاد؟
پایگاه خبری راد: گمرک ایران با صدور بیانیه‌ای، ضمن اعلام اینکه «تمام خودروهای وارداتی به کشور طی سال ۹۶، دارای مجوز ثبت‌سفارش معتبر بوده‌اند»، رسما این سازمان را از تخلفات احتمالی رخ داده در ثبت‌سفارش خودروهای موردنظر مبرا دانست.
مدیرعامل سایپا: استمرار وضع فعلی به صلاح صنعت خودرو نیست
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: مذاکرات مهمی با نیسان انجام داده ایم و برای انتقال دانش فنی نیز به نتایجی دست یافتیم اما این همه در حد تفاهمات کلی و مقدماتی است.
 به مناسبت نوروز؛ فروش اقساطی هیوندای النترا آغاز شد
پایگاه خبری راد: شرکت کرمان موتور برای فروش هیوندای النترا 2018 برای مدت محدود، طرح جدیدی را اعلام کرد.
رای دیوان لازم الاجرا است
پایگاه خبری راد: اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اعلام کردند که رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر لغو مصوبه دولتی افزایش تعرفه واردات خودرو لازم الاجرا است و همه موظف به اجرای این رأی هستند.
ناوگان خودروهای کار و تجاری؛ نو می شوند
پایگاه خبری راد: دولت دوازدهم قصد دارد تا پایان عمر خود، ۲۰۲ هزار و ۵۰۰ خودروی فرسوده سنگین را اسقاط و جایگزین کند و این در شرایطی که طرح موردنظر تنها در صورت تدوین یک برنامه منظم و منطقی، قابل اجرا خواهد بود.
سونامی قیمت خودروهای وارداتی در بازار با تصمیمات دولتی
پایگاه خبری راد: مرکز پژوهش‌های مجلس در جدیدترین گزارش خود به بررسی دلایل افزایش قیمت خودروهای وارداتی پرداخته و سونامی رخ داده در بازار این محصولات را ناشی از تصمیمات دولتی دانسته است.
فروش خودرو وارداتی بدون کارت گارانتی تخلف است
پایگاه خبری راد: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با بیان این که بر نحوه خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی نظارت می‌شود، تاکید کرد: فروش خودروی وارداتی بدون داشتن کارت گارانتی و وارانتی تخلف به‌شمار می‌رود.
دود تعلل در اجرای قانون فیلتر دوده در چشم شهروندان
پایگاه خبری راد: بنا به اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران امروز هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس پیش‌بینی می‌شود بنابراین شصت و پنجمین روز است که تهرانی‌ها در هوای ناسالم تنفس می‌کنند.
نقش لابی خودروسازان در آلودگی هوا!
پایگاه خبری راد: متاسفاته خودروسازان با لابی سنگین خود مانع اجرایی شدن قانون در رابطه با الزام خودروسازان به اسقاط خودروهای فرسوده شدند بنابراین آنها نیز در آلودگی هوای کلان‌شهرها مقصرند.